Shop Mobile More Submit  Join Login
MMS: Annabella 'Bella' Bominable by GothicKitta MMS: Annabella 'Bella' Bominable by GothicKitta
:new: Revamped Bellas bio. New background, new art and friend box back down to 6.

Fun Facts about Bella
:bulletblue: Born on 20th Jan
:bulletblue: Nicknamed B, BB and Bella.
:bulletpink: Idolizes her older sister Abbey.
:bulletblue: Staying with Abbey at Bloodgoods
:bulletpink: Character-wise is a lot like Bubbles (PPG) only... with a slight accent ;D
:bulletpink: Huge crush on Ollie Time.

It's hard to write broken English and still come across (over)friendly and hyper. xD

Friends:
Serafina Gorgon & Garner Goyle (C) GothicKitta
Prizma Dentata & Ollie Time (C) KPenDragon
Abbey Bominable (C) Mattel
Howie Moon (C) JackandDannysgirl

Other friends not pictured:
Seth Gorgon, Howleen Wolf, Howie Moon & Joey Heim

More of Bella:


My Other Middle Schoolers


Character (C) GothicKitta
Profile Art by the wonderful KPenDragon [link]
Profile Template by Bearmoon [link]
Skullette Maker by MHScreamQueen [link]
Decals: [link] [link]
Add a Comment:
 
:iconjanellemeap:
JanelleMeap Featured By Owner Aug 9, 2014  Student Artist
That's CUTE:D
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 10, 2014
Thanks
Reply
:iconjanellemeap:
JanelleMeap Featured By Owner Aug 11, 2014  Student Artist
your welcome:D By the way, Do you want to see my artwork and add me as your friend?
Reply
:iconjanellemeap:
JanelleMeap Featured By Owner Jul 25, 2014  Student Artist
CUTE:D
Reply
:iconangela13friday:
Angela13Friday Featured By Owner Jul 20, 2013  Student Traditional Artist
Can she be my OC's Friend? Pretty Pretty Please With Sugar On Top? And BTW, she is adorbs!
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Jul 21, 2013
Thank you but I don't see any OCs in your gallery?
Reply
:iconneoncookiewolf:
NeonCookieWolf Featured By Owner Feb 28, 2013
My name is Annabella! Sorry, but Annabella isn't a common name.
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Feb 28, 2013
Yay? XD Shes mostly known as Bella.
Reply
:icongeekygirl2000:
geekygirl2000 Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist General Artist
can i use her in a monster middle school book i'm writing
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Feb 17, 2013
Hmm... so long as you keep her in character, credit me and show me when done, I guess that's ok.
Reply
:icong-hearts:
G-hearts Featured By Owner Jan 12, 2013
She is sooo cute! Totally adorable! Her pet is super cute! And you gave her the coolest clothes! OMG SWITCHING OVER TO HYPER OC MODE!

And since I love her sooo much, do you mind if I use her in a.... project? I would tell you, but it's a surprise and I don't wanna spoil it. But, I will tell you if you want to know first before agreeing into anything, I understand that. But you don't have to, I will also understand. I could just do something else.

Thank you for reading! (or at least I hope you read it all)
Sincerely,
G-Hearts

P.S. Congrats on Bella, she's adorbs :heart:!
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Jan 12, 2013
Aww thanks. I'm glad you like her. :) As for the project, it really depends what you are doing with her. If it's just that you want to draw her, ofcourse you can so long as you credit me. :)
Reply
:icong-hearts:
G-hearts Featured By Owner Jan 12, 2013
Yes, it's a drawing with her. YOU WILL LOVE THIS!
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Jan 13, 2013
I look forward to it. :)
Reply
:icong-hearts:
G-hearts Featured By Owner Jan 13, 2013
You should Mwahahahahahaha!
Reply
:iconkpendragon:
KPenDragon Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yay bella bio with new arts! XD
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Sep 1, 2012
Yay :D
Reply
:icononiriri-chan:
Oniriri-chan Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
She's such a cutie! :meow::heart:
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Sep 1, 2012
Yay! Thank you ^__^
Reply
:icononiriri-chan:
Oniriri-chan Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist General Artist
Welcome :3
Reply
:iconsnowfright:
SnowFright Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
She's adorable! :love:
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 31, 2012
Hehe yay! She's meant to be adorable so I'm glad that comes across. :D
Reply
:iconjazman2000:
jazman2000 Featured By Owner Mar 31, 2012
Cute
Reply
:iconmhlovebecca:
MhLOVEBecca Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist Artist
Hey,I'm designing a sister for her called Annie.I'll give you a link with her design.
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Feb 20, 2012
Oh. Well I know there are plenty of Bominable OCs but I only see Abbey and Iven as Bellas siblings. Bella is the youngest of 3. ^^;
Reply
:iconbotdfjayylover:
BOTDFJAYYLOVER Featured By Owner Oct 31, 2011
It looks like Yetal and Blizzard have a sister!

Yetal & Blizzard: What?!?!?!
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Oct 31, 2011
They do? Seems like the Bominable family must be quite big then. ^^;
Reply
:iconbotdfjayylover:
BOTDFJAYYLOVER Featured By Owner Oct 31, 2011
I know right.
Reply
:iconhr45:
hr45 Featured By Owner Oct 9, 2011
can i use?
Reply
:iconsophielovez:
sophielovez Featured By Owner Sep 29, 2011  Hobbyist
can she be part of my oliver time fan club
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Sep 30, 2011
Oh she'd totally be part of that! XD Can you link me to it please?
Reply
:iconsophielovez:
sophielovez Featured By Owner Oct 1, 2011  Hobbyist
i waz going to first make a picture of all the fans i can get. is that ok if she in it?
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Oct 1, 2011
Oh right, yeah sure :D
Reply
:iconsophielovez:
sophielovez Featured By Owner Oct 1, 2011  Hobbyist
ok
Reply
:iconsweetpeadaisy:
sweetpeadaisy Featured By Owner Sep 16, 2011  Hobbyist General Artist
what does fff mean :?
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Sep 17, 2011
That they are related. It stands for Fangtastic Freaky Family. Abbey is her older sister and Sassa is her cousin.
Reply
:iconsweetpeadaisy:
sweetpeadaisy Featured By Owner Sep 17, 2011  Hobbyist General Artist
oh kk thanks
Reply
:iconnikkiwolf99:
NikkiWolf99 Featured By Owner Sep 3, 2011
I wish I knew how to do that Nikki Wolfe needs the correct Bio and this certainly is the correct Bio
Reply
:iconbrookellyn:
brookellyn Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
aww bella so cute!! i so happy that abbey's in the webisode and i love her russian accent
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 26, 2011
Hehe thanks. Me too I've been dying for her to make her appearance! :squee:
Reply
:iconbrookellyn:
brookellyn Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
same here can i draw bella?
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 27, 2011
Ofcourse! :)
Reply
:iconbrookellyn:
brookellyn Featured By Owner Aug 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
thanks! :hug:
Reply
:iconpixiesera:
pixiesera Featured By Owner Aug 26, 2011  Student Digital Artist
Yay Bella! I love the little winking snowflake you put on it. X3 And Howie's on there, yay! :la: I gotta make her profile still. XD
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 26, 2011
Yay! :D Aww thanks, I couldn't resist that snowflake so cute! Yes, go make Howies profile NOW! :P Hehe.
Reply
:iconpixiesera:
pixiesera Featured By Owner Aug 26, 2011  Student Digital Artist
I think I will. XD I've held off her's and Eirene's for too long.
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 26, 2011
Oooh yay! I'll look forward to seeing them both :D Need to update Seris friends now she has more siblings and cousins xD
Reply
:iconpixiesera:
pixiesera Featured By Owner Aug 26, 2011  Student Digital Artist
Yeah, you do. XD
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 26, 2011
Hehe it's in progress, along with Justins updated friend box too. ;)
Reply
:iconpixiesera:
pixiesera Featured By Owner Aug 26, 2011  Student Digital Artist
Cool!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 934 × 734




Details

Submitted on
August 26, 2011
Image Size
344 KB
Resolution
934×734
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,575
Favourites
132 (who?)
Comments
61
Downloads
227
×